Tuesday, October 7, 2008

Hindraf & Hari Raya


Share/Bookmark

HINDRAF...suatu pertubuhan yang tidak didaftarkan tetapi cukup berani dan kurang ajar???? Kenapa yer mereka ini cukup berani dan kurang ajar ???? Siapa dibelakang mereka ini?????
Apapun hari mulia bagi umat Islam telah dicemarkan dengan sikap kurang ajar dan biadap serta cuba menaikkan kemarahan orang2 Melayu oleh puak2 hindu yang tak tahu dek untung, yang tak tahu berterima kasih setelah beberapa keturunan anda hidup di sini dan diberi kerakyatan oleh kerajaan.
Balik saja ke India sekiranya anda semua dapat hidup aman di sana seperti di Malaysia ini.....anda tidak pernah hidup di dalam rumah yang dibuat dari taik lembu di bumi bertuah ini. Anda diberi segala macam kemudahan dan bantuan masih lagi nak jadi samseng macam dalam cerita tamil.
Bagi orang Melayu sedarlah akan perkara ini, prihatinlah pada bangsa anda jangan sampai dah terhantuk baru nak tergadah.
Kepada pemimpin Melayu yang mengeluarkan kenyataan menyokong pertubuhan ini kononnya atas nama demokrasi keluar sahaja dari bumi ini ...nah pergi ikut mereka balik india perjuangkanlah Hindraf ni kalau kerajaan India terima mereka .....kat sana baru sesuai nak perjuangkan puak-puak ini.

Share/Bookmark

3 comments:

PsyTroopers said...

Buang je kerakyatan mereka ni...tak semua India yang macam Hindraf ni...Hindraf ni dari puak2 PKR dan DAP. Dah tak reti nak hormat budaya dan adat Melayu...individu yang sebegini digesa balik semula ke India...serah semula kerakyatan Malaysia.

Faizal Zakaria's Blog said...

INFO TERKINI:

FAIZAL ZAKARIA TANDING KETUA PEMUDA UMNO - MUKTAMAD

RUJUK >> http://TeamPemudaUMNO.blogspot.com

bboyhasif89 said...

aku pn naik bengang dgn dorang ni..
dasar pengecut!!!
nk wat kacau gune budak2..
kang sorang2 aku pukul..
yg aku peliknya asal MIC pn sibok nk tlg dorang?
klu mcm kite lepaskan al maunah, kite lepaskan al arqam.. pasti dua kumpulan ni akan hapuskan hindraf..
baru adil..
bodoh betulla!! aku mmg btul2 geram dgn cara dorang..