Wednesday, September 24, 2008

Teresa Kok Pembelit akhirnya mengaku


Share/Bookmark

Teresa mengaku buat kenyataan bercanggah

KUALA LUMPUR 24 Sept. – Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok akhirnya mengaku membuat kenyataan bercanggah mengenai makanan yang dihidangkan kepadanya semasa ditahan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA).
Pada 19 September lalu beliau mendakwa makanan itu “sama seperti makanan anjing” tetapi pada 22 September menukarnya kepada “baik sedikit daripada makanan anjing”.
“Okey baiklah. Awak mengesan kesilapan saya dengan bantuan rakaman video dan sebagainya, dan saya boleh terima kritikan,” katanya dalam satu forum mengenai ISA anjuran DAP di sini malam tadi.


baca seterunya di utusan.com.my

Manusia ini lah yang menyebabkan perpecahan kaum berlaku dalam situasi hubungan antara kaum pada hari ini yang akhirnya mengaku membuat kenyataan bercanggah mengenai isu penahanannya.

Tetapi ada jugak orang-orang Melayu yang haprak dan bengap sampai nak kene lelong masih menyokong manusia ini. Ntah apa jenis melayu lah.....sanggup buat report polis kononnya hendak membela si tukang karut ni..... hina sungguh Melayu jenis ini sanggup menyokong pemecah belah dan perosak bumi tercinta ini.

Teresa & Chee adalah jenis manusia yang tau dek untung...............

Share/Bookmark

1 comment:

Kembara Politik said...

Usah nak dengar dia minta maaf...ditudingnya jari pada Utusan dan UMNO pulak! Degil betul Cina DAP ni! KDN saman je RM100 juta coz jatuhkan imej KDN!