Tuesday, September 23, 2008

Chee Yang Hina dan Menjijikkan


Share/Bookmark


Ini lah budak yang di katakan kreatif kononya.....sedangkan dia menghina Bangsa Melayu,Islam dan Malaysia. harus di tahan sahaja jangan dibiarkan tanpa siasatan, kelak akan menghancur dan merosakkan perpaduan kaum. Keluar sahaja dari bumi bertuah ini kalau rasa hidup di Taiwan atau di China tu lagik elok...duduk jerkk kat sana sampai mati.

Kenapa harus diberi peluang kepada si pengkhianat ini ?????? Inilah pengkhianat yang menyalak seperti anjing ...leh laa berkawan dengan teresa kok yang makan berlaukkan telor dan timun di ibaratkan seperti makanan anjing. Berambus saja dari Malaysia ini kalau rasa tak selesa. Ini laa manusia yang tak sedar dek untung.


Share/Bookmark

1 comment:

Kembara Politik said...

Chee adalah contoh rasis dan penghina agama Islam! Alasannya yg menyatakan atas alasan kreatif adalah tidak diterima oleh seluruh rakyat Malaysia. Lagu Negaraku merupakan simbol negara. Di kala seluruh rakyat Malaysia yang cintakan negara berdiri megah apabila lagu dimainkan, ada juga budak bodoh walaupun berpelajaran tinggi. Mana perginya semangat patriotik? Memperlekeh azan dengan meyelitkannya dalam lagu rapnya itu satu penghinaan buat Islam.

PsyTroopers: Kerajaan perlu tegas dengan mempertimbangkan segala peruntukan undang-undang yang tersedia untuk menghukum si budak nakal yang bodoh!